Grattis Mackan på 5-årsdagen!

Jag har varit funkis hela dagen på SSRK Östras WT på Lidingö. Jag är lite för trött för att skriva om det nu, men återkommer om det.

Mackan fyller 5 år idag och hon fick fira det genom att vara förebild för Abbie i bilen på Fågelöudde hela dagen. Hoppas hon tyckte det var okej. Hon är bra på att vara förebild, så Abbie har haft en intressant dag utan stress men i ett större hundsammanhang.

Abbie fick träffa sin pappa Fire, Levenghyl Firestone, som verkar lika mysig som han lät på beskrivningen på Thorsvis hemsida där valparnas föräldrar beskrevs när jag fastnade för kombinationen Speys/Fire.

Mackan fick ingen sökträning idag. Jag hade tänkt lägga ett litet sök på vägen hem, men jag orkade inte. Trots detta har jag nu anmält oss till några B-prov.

Slutligen ett jättegrattis till Sara Wallgren som lyckades få 100 poäng i öppen klass idag med sin Dimma, Thorsvi Kintyre! Helt fantastiskt!

Lämna en kommentar